Serwis Xiaomi Międzywodzie

Profesjonalny Serwis Xiaomi Międzywodzie

Xiaomi Corporation to chińska korporacja założona przez Lei Juna w 2010 roku. Jest światowym liderem względem produkcji (sprzedaży) smartfonów. Produkuje również urządzenia gospodarstwa domowego, tablety, inteligentne zegarki, skutery elektryczne i wiele innych. 

Urządzenia tej znanej marki charakteryzują się dobrą jakością i przystępną ceną. Ale każde urządzenie elektroniczne ulega w pewnym momencie awarii. A my jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci pozostawać bez Twojego ulubionego gadżetu tak rzadko, jak to tylko możliwe. 

Nasz Serwis Xiaomi znajduje się w samym sercu Warszawy, więc łatwo do niego dotrzeć z każdego miejsca w mieście. Jesteśmy czynni od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00. 

Jeśli znajdujesz się w innym mieście, nie zapomnij o usłudze Naprawa na odległość (Door-To-Door). Zawsze możesz wypełnić formularz kontaktowy lub zadzwonić do nas, żebyśmy wyśłali kuriera po odbiór Twojego urządzenia. 

Serwis Xiaomi Międzywodzie zapewnia wysokiej jakości naprawy wszystkich urządzeń Xiaomi. Naprawiamy usterki o dowolnej złożoności, gwarantując klientom naszego serwisu certyfikowanych specjalistów, długą gwarancję, oryginalne części zamienne od oficjalnego producenta, 100% bezbłędną diagnozę i uczciwe ceny. 

Atutem naszego centrum serwisowego jest wysoko wykwalifikowany personel. Inżynierowie Serwis Xiaomi Międzywodzie są stale wysyłani do ponownej certyfikacji potwierdzonej dyplomami. Nasi technicy zostali przeszkoleni w certyfikowanym centrum, posiadają certyfikaty i całą niezbędną wiedzę do jakościowej naprawy urządzeń Xiaomi.

Naprawa urządzeń Xiaomi

Jesteśmy w stanie naprawić każde urządzenie Xiaomi, niezależnie od tego, czy jest to telefon, czy robot odkurzacz. Naprawimy każdy telefon Xiaomi, m.in. modele takie jak: Xiaomi mi 9, redmi note 5a, redmi note 2, redmi 5a, redmi note 7, redmi 7, redmi 3s, note 4, mi 5, mi a2 lite, redmi 6a, 8 pro, redmi 4a, redmi 4x, mi 8, mi 8 lite, mi a1, mi5, redmi 3S ,redmi 4x, redmi 5 plus, redmi note 3i, mi 8 lite, mi a1, mi a2, mix 2s, redmi 6a, note 3 pro, redmi note 7, mi 9 pro, pocophone f1, redmi s2, mi mix 3, Mi Note 10 Lite, Mi 10, Redmi Note 9S, Redmi Note 9 Pro, Redmi 9, Redmi Note 9, Redmi 9A, Mi Note 10, Mi 9 Lite, Pocophone F2, Poco F2 Pro, Poco X3, Mi 10T, Mi 10T PRO, Redmi 9C, Mi 10T Lite, POCO M3, Redmi Note 10, Mi 11, Redmi Note 9T, Redmi Note 10 PRO, Mi 11 PRO, Mi 11 Lite, POCO F3, Mi 10 Lite, Redmi Note 10s

Dlaczego warto wybrać nas zamiast innych dostawców usług w branży napraw urządzeń Xiaomi?

Przed wyborem dostawcy usług naprawy telefonów Xiaomi lub usług naprawy laptopów Xiaomi, jest dość oczywiste, że szukasz w instrukcji, na podstawie której zdecydujesz się skorzystać z konkretnej firmy. My, Serwis Międzywodzie Xiaomi, oferujemy usługi na światowym poziomie, a także wymienione poniżej korzyści, które przyczyniają się do szczęścia i zadowolenia naszych klientów.

Tak więc, jeśli jesteś w Warszawie lub gdziekolwiek indziej na świecie i szukasz usług naprawczych Xiaomi, zadzwoń do naszej infolinii Serwis Xiaomi Międzywodzie lub wypełnij formularz kontaktowy, a pracownik Działu Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą.

Naprawa na odległość, to usługa, która pozwala na przyjęcie urządzeń marki Xiaomi na całym świecie, więc nieważne jest to, czy jesteś z Warszawy, czy z innego miasta Polski, czy z innego kraju. Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie.

Bardzo proste, zadzwoń do naszego Serwis Xiaomi pod numer 22 506 50 12 lub wypełnij formularz kontaktowy na dole tej strony, nasz Dział Obsługi Klienta się z tobą skontaktuje. 

Przy rozmowie z pracownikiem Działu Obsługi Klienta ustalisz sposób dostawy urządzenia do naszego Serwis Xiaomi. 

Urządzenie zabezpiecz folią bąbelkową, włóż go do kartonu, do paczki musisz dołączyć karteczkę ze swoimi danymi (Imię i Nazwisko, adres mailowy, numer telefonu, adres do wysyłki) oraz opisem usterki. Po rozmowie z pracownikiem DOK’u na maila dostaniesz etykietę przewozową. Wydrukuj ją i przyklej do paczki. W dniu, ustalonym z pracownikiem DOK’u, przyjedzie do ciebie kurier po odbiór paczki. 

Po diagnozie dostaniesz wycenę naprawy, jak się zdecydujesz na naprawę, będziesz musiał poczekać od 30 minut na naprawę, później wyślemy przetestowane, działające urządzenie na podany przez Ciebie adres, płatność przy odbiorze lub przelewem.

Wypełnij formularz, a my zamówimy kuriera

lub
Zadzwoń do nas
(22) 506 50 12